יבוא ושיווק מצלמות אבטחה

בשנים האחרונות מצלמות אבטחה במעגל סגור הפכו לשכיחות יותר ויותר, ואיתן מגוון רחב מאוד של מוצרים בעלי ממשקים ותשתיות שונים ולכל אחד טכנולוגיה ומטרה שונה, וכמובן מחיר שונה, ומי שאינו בקיא בענף בין אם הוא לקוח עסקי או פרטי עלול למצוא את עצמו מבולבל, ובעיקר להיקלע למצב של חוסר ודאות באשר לבחירת המערכת המתאימה לצרכיו. לאור הנסיבות הללו הצוות המקצועי שלנו השקיע מחשבה רבה בבחירה ובהתאמת פתרונות ואינטגרציה של מוצרים שיתנו מענה טכנולוגי ותקציבי כאחד לכל עסק ולכל לקוח פרטי. בין אם אתם לקוחות פרטיים שזקוקים למצלמות אבטחה בביתכם הפרטי, בבניין המגורים, או בין אם אתם לקוחות עסקיים שזקוקים למצלמות ומערכות אבטחה, במשרד, בקליניקה, בגן הילדים, בחנות, בקיוסק… המוצרים שלנו עונים בדיוק לצרכים שלכם, ובדיוק רב יותר לתקציב שלכם.

אודות יבוא ושיווק מצלמות אבטחה מבית neovision

חברת נneovision עוסקת בפיתוח יבוא ושיווק של מצלמות אבטחה ומערכות אבטחה אנלוגיות ודיגיטליות, מבוססות תשדורת אלחוטית וקוויות.  ללקוחות עסקיים ולקוחות פרטיים. אנו מספקים מגוון פתרונות אבטחה ויישומים מבוססי מערכות הקלטה ומצלמות אנלוגיות ודיגיטליות. המודל שלנו מבוסס על חדשנות טכנולוגית, תוך הקפדה על מתן שירות אישי תמיכה מקצועית, ומחירים נמוכים במיוחד המאפשרים לכל מי שחפץ ברכישת מוצר לעשות כן מבלי לפשוט את כיסו. לצוות המקצועי של NEOVISION יש ניסיון טכנולוגי עשיר, שירות איכותי ואדיב ומתן אחריות לכל לקוחותינו.

ליותר ממחצית בתי האב בישראל יש כיום מערכות אבטחה מסוגים שונים, אם עדיין אין ברשותכם מערכת אבטחה ואתם מרגישים חשופים, ורוצים לישון בשקט  פנו אלינו עוד היום ! ואנחנו נדאג לשלוח אליכם יועץ מומחה למערכות אבטחה, שיסקור את תוואי השטח המיועד ויעריך מהם המקומות שמהווים נקודות תורפה שמשם צפויה להתבצע כניסה לא מורשית. בנוסף תקבלו חוות דעת כמה מצלמות יותקנו ומאיזה סוג. מהן הרזולוציות המתאימות, העמידות במים , יכולת צילום בחושך וכן הלאה. 

לשאלות ויעוץ מקצועי אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לעזור.